Förändringar?

Jag ska eventuellt införa förändringar på bloggen. Vilka? Dessa~

- Jag ska blogga om hp
- Jag ska blogga om k-pop (beast ja <3)
- Jag ska blogga om Black Veil Brides
 
Och massor av annat :D
Eftersom att detta för tillfället bara är en fotoblogg där jag IBLAND lägger in lite som berättar vad jag gjort den dagen (sällan tyvärr) och lite ritade bilder... men nu ska jag ändra på det och blogga om lite allt möjligt :D
 
men
 
Kommer du att läsa? Berätta! :)
Ska fixa ny header och bakgrund också... när jag har lust.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefin.

Hej och välkommen. Jag heter Josefin och är 12, snart 13 år. Jag är ett stort Harry Potter-fan, älskar djur, gillar att teckna och fotografera, gillar att vara med vänner och familj, och så gillar jag manga/anime relativt mycket. Mest ginga, men även lite naruto. Bloggen är mest en fotoblogg, eftersom att jag är en liten hobbyfotograf. Den kommer nog att innehålla lite annat också ^^ // xoxo

RSS 2.0